شهردار آران وبیدگل:جلب رضایت مردم با شیوه های قدیمی و سنتی امکان پذیر نیست .
- شناسه خبر: 4952
- تاریخ و زمان ارسال: 28 بهمن 1396 ساعت 11:50
- بازدید : 177 بازدید
- نویسنده: روابط عمومی
شهردار آران وبیدگل:
جلب رضایت مردم و مراجعان به شهرداری با شیوه های قدیمی و سنتی امکان پذیر نیست
بسیاری از از مشکلات مردم مربوط به ضعف های اساسی در بعضی از فرایندها و روش های کاری شهرداری است
🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آران و بیدگل، دکتر رضا رمضانی، شهردار آران و بیدگل، با بیان این مطلب اظهار داشت: باید از شیوه های نوین برای تسهیل و روان سازی روش ها و فرایندهای اداری برای خدمت سریع و آسان به مردم بهره برد.
🔸وی با تقدیر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود مردم بزرگوار کشور از پیش از انقلاب تاکنون در صحنه های مختلف حضور فعال داشته اند و از جان، مال و فرزندان خود برای برپایی و حفظ نظام اسلامی مایه گذاشته اند.
🔹وی با بیان اینکه اکنون نوبت مسوولان است که در سازمان های محل خدمت خود به گونه ای عمل کنند که مردم در گیرودار روش ها و بروکراسی اداری گرفتار نشوند، تاکید کرد: باید مدیران و کارکنان سازمان ها به مردم احترام بگذارند و با شفافیت مسایل و مشکلات آنها را حل کنند.
🔸شهردار آران و بیدگل خاطرنشان کرد: در طول ۵ ماهی که از افتخار خدمتگذاری اینجانب در شهرداری می گذرد بارها با مراجعانی روبرو شده ام که یا مسایل و مشکلات آنها مربوط به دوره های گذشته بوده و یا مربوط به ضعف های اساسی در بعضی از فرایندها و روش های کاری شهرداری است.
🔹رمضانی ادامه داد: این مسایل و مشکلات مردم نشان می دهد که بخشی از مراجعات مردمی به شخص شهردار یا ستاد مرکزی شهرداری، ناشی از پاسخگویی نامطلوب در برخی واحدهای شهرداری است.
🔸وی با تاکید بر اینکه برای جلب اعتماد و رضایت مردم باید از شیوه های نوین استفاده کرد، گفت: افزایش اختیارات نواحی، واگذاری اختیارات به معاونت ها، اصلاح نظام اتوماسیون اداری، اصلاح فرایندها و روش های کلیدی شهرداری و آموزش کارکنان از جمله فعالیت هایی است که برای دستیابی به این هدف اول اسفند در دستور کار شهرداری قرار می گیرد.
تا علاوه بر کاهش تعداد مراجعات، پاسخگویی به مردم در واحد مربوطه انجام شود و بین واحدها دچار سردرگمی نشوند. پاسخگویی مناسب به مردم و جلب رضایت آنها با شیوه های سنتی اداره شهرداری ممکن نیست..هنر این نیست که به شیوه سنتی، یک مدیر در طول روز پاسخگوی تعداد زیادی از مردم باشد.
🔸شهردار آران و بیدگل گفت: سیستم، ساختار، فرایندها و روش های کار در شهرداری بایستی به صورت اصولی اصلاح شود به گونه ای که تعداد مراجعان به شهرداری کاهش یابد.
🔹وی با تاکید بر اینکخ بخشی از خدمات شهرداری باید به صورت اینترنتی ارایه شود، گفت: در بسیاری از موارد مردم نباید مجبور شوند بین واحدها به دنبال کارشان سرگردان باشند و یا برای حل مسایل خود حتما معاونان یا شهردار را ملاقات کنند.
🔸وی افزود: با واگذاری اختیارات و نظارت سیستمی و آموزش مناسب، کارکنان گرانقدر شهرداری باید پاسخگویی مناسب به مردم داشته باشند و در صورتی که ضرورتی ندارد، از ارجاع کارها به سایر واحدها یا حتی مدیران ستادی پرهیز کنند.
🔹دکتر رمضانی اضافه کرد: در این رستا ساختار و تشکیلات و روش های فعالیت دفتر تسهیل و پیگیری شهرداری در حال طراحی است تا پاسخگوی مراجعات مردم و حل مشکلات آنها باشد.
کانال رسمی شهرداری آران و بیدگل 👇👇
abcity@
خواهشمندیم برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربری خود بشويد